It is currently 29.03.2024. 08:08

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 26.05.2014. 22:24 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
Ja arī devējs pirms filtra, kā gruzis tika cauri filtram ?

Man domāt ka dačiks meloja, aprāva šāles un viss izbeidzās.

metāla draza caur sūkni tika pie red. vārsta un to noķīlēja, Redukcijas vārsts iesprūda atvērts un iestājās eļļas bads.

Vai arī vārsts nosprieda pats un draza radās pēc tam.

Ir tak uzskats, ka xe motoriem ir šāda problēma un jāliek poliuretāna vārsts, lai nesprūst !?

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27.05.2014. 11:35 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Man pat nav ko piebilst, izklausās dikti sakarīgi ;)

Un pēc motora uzvedības, tā arī liekas ka ir noticis.

Bet kāpēc šales aprava? Tas ir jautajums.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27.05.2014. 22:28 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
Principā pie nepietiekama eļļas spiediena šāles ir pirmās kas izbeidzas.


Šāles jau tik tā kamēr motors iegriežas, tālāk kloķene peld uz eļļas plēves / spilvena. Pazūd spiediens un kloķene " pa sauso " aprauj/uzcep šāles.

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24.06.2014. 22:54 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Paldies! :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30.07.2014. 10:26 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
MILZĪGS paldies Opel-Blitz lietotājam "danila", par kloķeni un klaņiem, viss tiks izmantots un bija pieklājīgā kvalitātē :)

Paldies arī pārējiem par informāciju, atsaucību un atbalstu.


Šobrīd darbojamies, lai auto atkal būtu dzīvs, tuvākais autošosejas treniņš ir 14.augustā, kur derētu pabraukāties, jo līdz Riga summer race vairāk treniņu nebūšot.


Tāpēc tagad maucam, cik iespējams, lai nepieviltu līdzjutējus un pārējos :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23.08.2014. 17:05 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Sveicins visiem!

Dikti vajadzētu 2,0 8V motora rokerus, bet tos biezos (resnos - sauc kā gribi).

vismaz 8 gabalus, šodien.


Varbūt kādam ir kādi varianti?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23.08.2014. 17:06 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
INA kods 422 0040 10


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27.08.2014. 15:20 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Paldies par atsaucību - nevienam :D

Bet rokerus dabūjām, no Opel Pasaule šrota Braslas ielā, un svētdien abus braucienus pa otro vietu nobraucu :)



Atlicis beidzamais posms 13.septembrī, kad izsķirsies čempiona tituls.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28.08.2014. 09:59 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Šis ir tas pats motors, kas brauca visu pagājušo gadu ;)

Tikai šis tas ap viņu tiek mainīts vai sakopts. Nav tik traki.


Mums komandā ir 2 OPEL, te meklēju daļas abiem, tādēļ varbūt izskatās, ka daudz motoru aiziet :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20.09.2014. 17:47 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Saņēmos un uztaisīju savu lapu FaceBook. Tajā tad likšu visu aktuālo informāciju par to, kas notiek ne tikai ar mani, bet Latvijas auto šosejas virtuvē arī.

ja kādam interesē, varat piesekot ;)

https://www.facebook.com/pages/Jānis-Vanks/1493878674209274?fref=ts

Protams, cenšamies izpatikt sponsoriem, bet arī gribu arvien lielākai auditorijai pastāstīt, cik interesants šis sports ir.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02.12.2014. 15:40 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Vakar tika apstiprināti čempionāta rezultāti kopvērtējumam. Tomēr izčakarēja Zubkovu, iedodot diskābli pēdējā posmā. Ja nekļūdos, tad par degvielas neatbilstību, bet precīzas info pagaidām nav.


Līdz ar to, man šogad bronza! Pie tā, ka budžets bija mazākais pēdējos gados, un pie tā, ka motors, kārbas klokis, un sajūgs mani pievīla pusē no iebraucieniem, jāsaka, ka labs rezultāts :)

Nākamajam gadam gatavojos nopietni, ir izmaiņas noteikumos arī, braukšu ar 16V motoru. ir arī ģenerālsponsora līgums noslēgts, 6.decembra čempionu ballē iziešu ar paziņojumu :)


Lieli plāni, jācer, ka sportiskie rezultāti arī neliks vilties, es darīšu visu kas manos spēkos, lai ataisnotu uz sevi liktās cerības.

Mēģināšu šejieniešus ekskluzīvā kārtā arī informēt. Pārējais manā FaceBook lapā un Twitter @JanisVanks vai @TeamJapFactory


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02.12.2014. 22:36 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
mierīgi, mēs tak pārgājām uz F16/F20 tipa kārbām, tās turēs ;)

Motoram jābūt pilnīgam standartam, līdz ar to tik ap 170 zs arī tiek plānoti ;)


labums tajā, ka lētāk uzbūvēt...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28.04.2015. 14:17 

Joined: 13.03.2013. 16:58
Posts: 504
Location: Tukums/Rīga
Braucu ar: Vectra B Caravan 1.8(X18XE + F18WR)
paskatijos delfos bildes , vai man acis rāda šķibi, vai tur ieplūde nav sataisīta līdz galam ?

vispār tā jau pa smuko , pat siekala tek, vienīgi vai tad nu dīleris nevarēja uzdāvināt svaidu tosola bačoku , lai zem kapota viss smuki uz izrādīšanu ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28.04.2015. 14:51 

Joined: 13.03.2013. 16:58
Posts: 504
Location: Tukums/Rīga
Braucu ar: Vectra B Caravan 1.8(X18XE + F18WR)
vai ēna vai kā , bet man izskatas , ka nav savienota metāliskā gaisa triba ar gaisa kasti. bet ja labi papēta, varbūt kautkas ēnā paslēpies tur ir.
ā jā , tas degvielas spiediens cik noprotu tad ir const. interesanti, vieglāk jau būtu stoihometriju noturēt, ja spiediens starp sprauslas galiem būtu const. , bet tur cilvēki gudrāki par manīm , gan jau zin ko dara. Bet būtu interesanti par to degvielas spiedienu smalkāk uzzināt


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30.04.2015. 14:33 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Ieplūdnieks ir savienots, bet nav pabeigts. Tur vēl daudz kas nebija pabeigts, bet uztaisīts, lai pēc kautkā izskatās :)

Par degvielas spiedienu nemācēšu komentēt, tas MAREXM jāprasa :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30.04.2015. 14:34 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Par bačoku arī atcerējāmies par vēlu. Tur pa ziemu tik daudz izdarīts, ka vēl šodien skrūvējam, lai uz rītdienu būtu gatavs :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05.05.2015. 16:59 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Neliela atskaite no manas puses par pirmo BaTCC posmu Pērnavā.

Sestdienas treniņi sākās labi, braucām visus iespējamos, lai saprastu, kā auto vadās, kas jāregulē un diezgan strauji kapinājām tempu. Visos oficiālajos treniņos bijām ātrākie savā ieskaitē. Sajūta laba, auto darbojas lieliski.

Svētdienas warm-up sesijā arī ātrākie un lielas cerības uz sacensībām.

Pirmajam braucienam izlozēta 14 starta vieta.
Pēc starta jau tiku garām vairākiem konkurentiem un sāku skriet pakaļ, tajā brīdī trešajā vietā esošajam Ruslanam Rilcinam. Panācu un uzsāku apdzīšanas mēģinājumus. Jau iepriekš pamanīju, ka Ruslans arī ar citiem konkurentiem mēģina izrēķināties diezgan agresīvi, provocējot kontaktus un uzvedoties agresīvi. Arī uz mani viņam laikam bija savi plāni. Pirmais kontakts jau notika braucot pa taisnu trases posmu, kur viņš vienkārši sāka mani stumt nost no trases, un pēc tam mūsu auto sadūrās vēl vismaz 4 reizes, līdz vienā brīdī man nācās viņu sagriezt, jo vairs nevarēju ielikt ātrumos un pietiekami sabremzēties. Attiecīgi tiku trešajā vietā, taču sajūga problēmas turpinājās, kas ļāva manam cīņas biedram atkal mani panākt, un sacensību pēdējos apļos atkal uzsākās cīņa. Diemžēl, tā kā man sānu spoguļi no kontakta bija pielocīti, neredzēju BMW 325 klases braucējus, kas šogad braucot ar ātrākām riepām panāca mūs par apli. Pirms viena no līkumiem, kad mēģināju atgriezties savā traektorijā, mani pārsteidza spēcīgs sitiens, izrādījās, ka BMW klases līderis bija ārmalā. Pēc trieciena man tika nolauzts priekšējais kreisais ritenis, un man nācās izstāties no sacensībām. Domāju, ka drīzumā būs arī onBoard video, kas bija gan uz priekšu, gan atpakaļ skatos no manas mašīnas, pats vēl neesmu redzējis, tāpēc arī daudz ko pagaidām nesaprotu.

Otrais brauciens, kā sākumā likās, bija neiespējams, jo auto bija ļoti sabojāts, taču mūsu Team REXONA men turbo komandas biedri Mareks Matvejevs (MAREXM), Ainārs Šēnfelds un Ints Vanks paveica kārtējo brīnumu. Sametinot nepieciešamās detaļas un saliekot atpakaļ auto, viņi ne tikai padarīja auto lietojamu, bet pat paguva salikt savirzi, lai varu pabraukt pietiekami ātri! Un tas viss nepilnās 20 minūtēs. Otrajā braucienā starta vieta Nr.2! Starts padevās dīvains, jo nez kāpēc starta procedūra otrajam braucienam no tiesnešu puses bija savādāka, taču tas netraucēja nezaudēt nevienu pozīciju. Biju jau notēmējis uz priekšā braucošo Gati Drēviņu, bet jau pirmā apļa izskaņā sajūga pedālis vienkārši pazuda. Nevarēju vairāk ielikt nevienā ātrumā. Kad izdevās iemānīt 4.ātrumā, visi jau bija paskrējuši garām. Tā no sacensību otrā apļa visu trasi braucu tikai ar ceturto ātrumu, kas bija aptuveni 2 sekundes uz apli lēnāk kā brauciena līderiem. Paguvu pat vienu auto savā klasē apdzīt (tas gan vēlāk izstājās, iespējams, ka bija tehniskas ķibeles), un sacensības nofinišēt.

Kopvērtējumā esmu 6.vietā ar 15 punktiem. Līderim, kas uzvarēja abus braucienus ir 50. Būs ko noņemties.

Lai vai kā, es izsaku milzīgu paldies savai komandai, kas paveica brīnumu, lai mēs vispār varētu startēt, kā arī maniem atbalstītājiem, kas uzmundrināja un ticēja mūsu spēkiem līdz beigām, kā arī maniem sponsoriem, kas šo visu padarīja iespējamu.

Šādas sacensības arī ir daļa no autosporta, un kontakta cīņa ir daļa no autošosejas burvības, protams līdz zināmām robežām. Jauna pieredze, spēcīgas emocijas un neatlaidības pilns skatiens nākotnē.

Tiekamies nākamajā posmā Lietuvā, Kauņas trasē "Nemuno Ziedas", kur jūnija 6. un 7. datumos mēģināsim panākt to, pēc kā esam braukuši.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08.05.2015. 10:41 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Apskatījos video un secināju, ka viss bija likumsakarīgi.

Sāksim ar to, ka ja man kādu vajadzētu vainot, tad nav pat īsti kuru, jo faktiski pie vainas visam bija sajūga izspiedējgultnis. Tas jau pirmajā gonkā neļāva man dažos līkumos trāpīt ātrumā nepieciešamajā, kas padarīja mani lēnāku un izraisija visādas sadursmes nevajadzīgas.

Principā, ja izspiedējgultnis nebūtu sabojājies, domāju, ka mēs noteikti būtu kā minimums trijniekā, un bez liekām emocijām.

Kad būs video, ielikšu ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28.05.2015. 10:04 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Ir tapis jauns video, apskats par BaTCC pirmo posmu Pērnavā.

Atvainojos par čīkstēšanu :D

https://www.youtube.com/watch?v=8JALFfFKbRI

Sorry ka links, nestrādā man tā youtube poga :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28.05.2015. 11:12 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Paldies, es nezinu kā to var paveikt, lai šādi video uzrādās :D


Gonka bija piedzīvojumu pilna, tāpēc daudz emociju :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08.06.2015. 15:02 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Nu tad beidzot!!!!! :)

Image

Image

http://www.delfi.lv/auto/motorusports/latvijas-autososejas-cempionata-otraja-posma-uzvar-janis-vanks.d?id=46076733


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08.06.2015. 15:07 

Joined: 03.01.2013. 12:42
Posts: 1644
Braucu ar: Corsainis
SVEICU!!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08.06.2015. 16:42 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Iekopēju te savā facebook lapā sagatavoto sacensību atskaiti :)

Adrese uz manu lapu: https://www.facebook.com/pages/Jānis-Vanks/1493878674209274

Šajā nedēļas nogalē risinājās otrais BaTCC, jeb tautā sauktais "Baltijas čempionāts autošosejā" posms, kas norisinājās Lietuvas, Kauņas piepilsētas trasē "Nemuno Žiedas".

Pēc šīs sezonas pirmajā posmā pieredzētajām neveiksmēm, mēs bijām savu mājas darbiņu izdarījuši, tehnika tika sagatavota, arī es sevi noskaņoju ņemot vērā savas iepriekš pielaistās kļūdas, un mēs bijām gatavi startam.

Sestdiena pagāja treniņos un tehniskajās kontrolēs. Visos treniņos bijām vieni no ātrākajiem, taču arī pārējie bija ātri un bija skaidrs, ka viegli nebūs.

Starta kārtības loterijā man izkrita pirmo braucienu startēt no 8 vietas, taču otro no 3.

Pirmā brauciena starts izdevās lielisks. Šajā trasē ir ļoti svarīgi ieņemt iekšmalu pirms pirmā līkuma, jo tas dod iespēju nākamajos līkumos būt labākā pozīcijā, ar ļoti labākm iespējām apdzīt. Kas arī izdevās, un jau sacensību otrajā aplī es jau biju 3 pozīcijā. Otrajā pozīcijā brauca Ruslans Rilcins. Tas pats pilots, ar kuru man sanāca daudzās sadursmes pirmajā BaTCC posmā. Šoreiz biju nosvērts un mierīgs. Kauņas trase ir ļoti bīstama, bez izlidošanas drošības zonām, un arī šaura, ar mazām iespējām apdzīt bez kontakta. Tā nu es apmēram 5 apļus visu laiku mēģināju atrast labāko risinājumu, kā tikt garām Ruslanam, taču viņaš kā vienmēr, katru reizi, kad tiku viņam blakus, mēģināja mani nostumt no trases.

Beigu beigās atradu vienu viņa kļūdu un to izmantojot apdzinu, taču Garijs Rožkalns, kas tajā brīdī brauca pirmajā pozīcijā bija jau krietnu gabalu priekšā. Tad nu sāku pakaļdzīšanos. Man par laimi Garijs kļūdījās vienā trases sektorā, kur viņa auto gandrīz sagriezās, kas ļāva man visu viņa pārsvaru sadeldēt, un pāris turpmākajos līkumos jau biju garām! UZRAVA PIRMAJĀ BRAUCIENĀ!

Otrais brauciens bija nedaudz vieglāks, jo starts no 3 pozīcijas. Jau startā izdevās iekšmalā ielekt no otrās pozīcijas startējušajam Antonam Dolgopolovam, kas ļāva nākamajā līkumā viņam tikt garām. Savā klasē jau biju pirmais, taču pa priekšu brauca S1600 klasē startējošais Ansis Frīdbergs. Sāku meklēt variantus, kā viņam tikt garām, taču S1600 klases mašīnas uz taisnes ir ātrākas, līdz ar to, tas nebija viegli. Par laimi, mūs jau bija noķēris cits S1600 klases braucējs, šīs klases abu braucienu uzvarētājs Kristaps Mietulis. Līdz ar to, mēģināju pielietot taktisku manevru. Palaidu garām Kristapu, un mēģināju noturēties viņam aizmugurē. Tiklīdz Kristaps sāka apdzīšanas manevru lai apsteigtu Ansi, es ielecu aiz Kristapa vagoniņā, un arī tiku Ansim garām. Viss turpmākais bija sistemātiska distances turēšana, sekošana auto uzvedībai, temperatūrām, spiedieniem, un droša braukšana pēc otrās uzvaras divos braucienos Emocijzīme smile
Liels paldies visiem kas bija ar un par mani. Komanda paveica super darbu. Ir skaidrs, ka mēs protam gan mācīties no mūsu kļūdām, un aizmirst neveiksmes, lai būtu labākie.

Paldies par atbalstu sponsoriem: Rexona, Super Viva, KROWN, golfa kluba restorāns AURA, Auto Blitz, Stokker un Valvoline, Krāsu Forums un protams manai otrai ģimenei - Jap Factory kolektīvam :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08.06.2015. 17:55 
User avatar

Joined: 08.11.2010. 19:00
Posts: 223
Braucu ar: Opel Astra G (BaTCC)
Video, vismaz mans, šoreiz nebūs. Uz pirmo gonku brālis aizmirsa ieslēgt onboard gopro, un uz otro, zinot ka pirmo braucienu uzvarējām, palikām māņticīgi un vispār izņēmām kameru ārā :D

Laikam palīdzēja :))))

Bet cerams, ka citi kolēģi būs ko safilmējuši un tad jau būs redzams šis tas. Ielikšu te pie iespējas.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08.06.2015. 20:53 
User avatar

Joined: 18.10.2013. 18:25
Posts: 797
Location: Salaspils
Braucu ar: Vectra c 3.2, Calibra 4x4
:super:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group