It is currently 17.05.2024. 02:31

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 17.02.2013. 11:44 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Ziema iet uz beigām un jāsāk jau domāt par vasaru.
Vakar sačos izdevās pārmīt dažus vārdus ar V. Šlēgelmilhu. Bijām vienisprātis, ka nebūtu slikti uztaisīt līdzīgu vasaras seriālu, kā tagad ziemā, izzudušā Vasarassprinta vietā. Palūdzu to sapulcē arī izteikt tautai, lai sāk domāt. Formāts varētu būt tāds pats ka tagad ziemā - braucam 3 iebraucienus, pa aptuveni 12 min. katrs, ņem tikai labāko apļa laiku. Cena arī varētu palikt 20 ls, jo bez LAF'a spalvainās ķepas :lol:
Nolikumu var palasīt ziemas pasākuma, jo praktiski varētu būt tāds pats, labi, par riepām varētu būt citas nianses un vēl sīkumi. Kādam varētu būt pozitīvs faktors, ka pat TA neprasa, brauc ar ko gribi un var vairāki cilvēki ar vienu auto! Mana interese visā tajā ir, ka praktiski uz šo vasaru izskatās, ka amatieri/iesācēji, ka mēs ar Mantu, paliekam bez relatīvi lētām asfalta gonkām, paldies LAF'am kārtējo reizi! Cik būs atsevišķu klubu rīkotu pasākumu un kur laidīs no malas - kas to zin :roll: Jā, ir tas pats Supersprints, bet tas ir reizes 2 dārgāks un jābraukā apkārt pa visu Latviju, kas pats par sevi vēl nebūtu slikti, ja tas būtu to ieguldījumu vērts. Ņemam kautvai šī gada pirmo posmu Biķerniekos. Pats nebiju, bet esot pasākums bijis nomirušā Vasarassprinta sliktākajās tradīcijās - 40 ls samaksāji, dienu nonīcis rindā un rezultātā dabū izbraukt sporta režīmā 3 apļus, pa Biķerniekiem, kas ir aptuveni 8 minūtes sporta režīmā :? Negusto. Tad jau labāk uz SABI rīkotajiem Streetstock treniņiem - par to pašu samaksājot 6 ls! Nezinu, varbūt citās trasēs būs savādāk, bet nedomāju, ka būtiski formāts atšķirsies :roll: Diemžēl, arī 333 vasaras kauss būs ar mainīgu segumu, ne tikai asfalts, kas man labāk patiktu, bet labāk tā nekā vispār nekā. Vladislavs teica, ka vasarai 333 trasē var izveidot 8 dažādas konfigurācijas, braukšanas virzienu pamainīt utt, tā kā par garlaicību nebūtu jāsūdzās. Šķiet, priekš Rīdziniekiem vispār ideāls variants pasākumam - tuvu un lēti :super: Vienīgais nosacījums no organizatoru puses - lai būtu dalībnieki ! Pagaidām apsolīju 4 cilvēkus :lol: Vladislavs teicās, ka ja kādi 10 potenciālie dalībnieki izrādīs interesei jau pirms vasaras sezonas sākuma, tad ieliks 333 pasākumu kalendārā šo sacensību seriālu no 4-5 posmiem. Lai katrs atsevišķais posms būtu daudz maz komerciāli attaisnots, gan vajadzēs kā minimums 30 dalībniekus, bet ja būs kodols, gan jau vēl interesenti pievienosies. Lieku cerības uz šo pasākumu lai arī vasarā varētu turpināt braukt sačos ar minimāliem izdevumiem :roll: Ir kādam vēl interese? Nekāds zvērests nav jādod un naudu arī tagad neviens neprasa - runa iet par iespējamo dalībnieku apzināšanu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17.02.2013. 14:03 

Joined: 03.01.2013. 12:42
Posts: 1644
Braucu ar: Corsainis
U wrote:
ljoti-ljoti hipoteetiski pierakstiet arii mani :D

+1


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18.02.2013. 21:06 

Joined: 24.05.2006. 21:49
Posts: 704
mani vasarā interesētu cluba tipa lēti sacensībi. asfalta priekšrocīgi, un līdzena grunts klāt opcionāli. tipa SABI, kaut kas kā calibristi, alfisti taisīja iekš kartingtrassen. ar optimālu laiku race režīmā ~ 15 min uz pasākumu + warmup.

mazāk tad nedabūn iesvīst, ja vairāk, tad riepas ātri nodils )


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18.02.2013. 23:38 
Opel Manta
User avatar

Joined: 15.01.2008. 22:13
Posts: 2282
Location: Rīga,Latvija
syxis wrote:
ar optimālu laiku race režīmā ~ 15 min uz pasākumu + warmup.

mazāk tad nedabūn iesvīst, ja vairāk, tad riepas ātri nodils )


Trīsreiz pa 12 man tīk labāk,tā kāir šobrīd 333 kausā.Kad braucām rudenī trijatātreniņa pēc,baigi maz dabūjām izbraukties.Man ar 15min būtu pa īsu.Vai tehnika un maks turētu līdz,tas ir cits jautājums. :383:
Galvenais,lai būu kur braukt.Treniņi paliek treniņi,tas nav tas.

_________________
Un gada balvu saņem:
"p.s. es auto forumus lietoju, nu jau, 18o gadu... ne-auto... uuuu... ap 25 :mrgreen:"


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18.02.2013. 23:54 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
syxis wrote:
mani vasarā interesētu cluba tipa lēti sacensībi. asfalta priekšrocīgi, un līdzena grunts klāt opcionāli. tipa SABI, kaut kas kā calibristi, alfisti taisīja iekš kartingtrassen. ar optimālu laiku race režīmā ~ 15 min uz pasākumu + warmup.

mazāk tad nedabūn iesvīst, ja vairāk, tad riepas ātri nodils )


Varētu padomāt, ka ir baigā izvēle ! Ja būsim tik cimperlīgi, tad paliksim vispār ar garu degunu un dabūsi braukt par dubultām-trīskāršām izmaksām uz supersprintu :evil: Pats atkal sūkstīsies ka nav kur braukt, viss tik dārgi utt :? Visu laiku kūdi, ka vajag kautko saorganizēt, jādarbojas , nav ko rokas klēpī salikušiem sēdēt - šeit ir laba iespēja! Gribi, sarunāšu Tev tiesneša amatu, varēsi visu dienu trases malā stāvēt un māt ar karodziņu ;) Vai nu tad točna ņem un taisi precīzi pats savu pasākumu un tad būs precīzi ko vēlies ! Mani arī 100% neapmierina plānotais 333 vasaras seriāls - ideāli būtu tikai asfalts un vēlams kautkur Mārupe lai nav tālu jābrauc un lai patrenēties pirms pasākuma būtu tikai man iespēja :mrgreen: Kāda garantija ka kautko uztaisīs nosauktie un citi klubi un ka vēl laidīs no malas - nekādas ! Nav pat vēl zināms vai tie paši SABI pasākumi šogad vispār būs :roll: Tur Biķerniekos visādas domas klīst gudrajās un ne tik galvās :?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19.02.2013. 23:03 

Joined: 24.05.2006. 21:49
Posts: 704
centīšos piedalīties


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19.02.2013. 23:25 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
syxis wrote:
centīšos piedalīties


:super:

Vispār jau kādus 10 cilvēkus esmu apzvanījis/salasījis, bet visi parsvarā ir hipotētiskie braucēji šobrīd :lol:
Nu mēģināšu parunāt ar Šlēgelmilhu, varbūt kas sanāks uz to vasaru :roll:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24.04.2013. 12:59 
Opel Astra
User avatar

Joined: 15.09.2009. 17:03
Posts: 805
Location: Valka-Valga
Braucu ar: Opels tas kurš Renis
Ja auto var būt bez skates un ar izpluinītu salonu BEZ dugām un vienalga kādu dzinēju un piedziņu tad es varētu sazīmēt braucamo un piedalīties.
Gribu detalizētus noteikumus un tad varēšu saprast varu vai nevaru. Ar kautko jau jāsāk :dod:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24.04.2013. 15:30 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Pāķis wrote:
Ja auto var būt bez skates un ar izpluinītu salonu BEZ dugām un vienalga kādu dzinēju un piedziņu tad es varētu sazīmēt braucamo un piedalīties.
Gribu detalizētus noteikumus un tad varēšu saprast varu vai nevaru. Ar kautko jau jāsāk :dod:


Auto noteikti jābūt Opel un vēlams RWD ! :lol:
Ja nopietni, tad par pašu saču seriālu pagaidām pilnīgs klusums :roll:
Ļoti ceru, ka tas nozīmē tikai to, ka organizātori pamatīgi gatavojas un visu rūpīgi apsver, nevis kautko citu :?
Ziemā pēc nolikuma tiešām varēja braukt ar jebko kas kust . Bija tur viens eksemplārs, kurš bija tā sapuvis, ka mūsu Manta šķita gandrīz no salona :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25.06.2013. 21:12 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Šodien beidzot izbarukts līdz 333 ar Mantu :redneck_yo: Salons un vēl šis-tas vēl nesalasīts, bet viss nepieciešamais lai varētu kustēties uz priekšu, savās vietās :wink: Karstums bija nenormālais, ap +30 noteikti! Meža ielokā un grants karjerā - pilnīgs bezvējš, sajūta kā uz pannas. Dzinējam termostats izņemts un ar pastāvīgi ieslēgtu ventilātoru motors uzvedas ok, nācās dzesēt tikai pāris reizes.
Apjautājos Šlēgelmilham jaunākajam par iepriekš plānoto vasaras pasākumu iekš 333, teicās, ka tomēr cerot uzrīkot un tuvākajās pāris nedēļās būšot informācija 333 mājaslapā. Labāk vēlāk, nekā nekad :roll:
Nebiju ar Mantu braucis 3,5 mēnešus un pirmos apļus "atrāvos", baudīju cieto piekari, bloķi - ķēru aizmuguri :mrgreen:
Pec dažiem apļiem mani nostopēja trases malā kāds vīrs, kā vēlak izrādijās, 333 Drošas braukšanas skolas instruktors, laikam arī gribējās ar Mantu izlaist līkumu :lol: Aizrādija, ka es "pārāk ātri ejot līkumos, kas arī radot pastāvīgas sānslīdes" - skaidra lieta :lol: Bet nu ja tāds meistars par brīvu pats piesakās ierādīt optimālās traektorijas, es biju tikai priecīgs pasēdēt blakus :wink: Man prombraucot, teica, ka nu tagad jau izskatoties labāk - biju vienkārši izlādējies, tvaiku nolaidis, paguris un sācis braukt lēnāk :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25.06.2013. 21:34 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
8) :clap:

nu re, tiem kas cenšas un kautko arī dara, šiš tas tiek arī na haļavu- kauvai tikai padoms, bet vērtīgs :super:

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24.07.2013. 12:12 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Tomēr ! Steidzīgi jalasa kopā Manta !
http://www.333.lv/aktuali/333-Vasaras-Kauss-2013


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25.07.2013. 20:24 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
borrows wrote:
Tomēr ! Steidzīgi jalasa kopā Manta !
http://www.333.lv/aktuali/333-Vasaras-Kauss-2013


iz nolikuma:
:?: 1.3. Sacensības sastāv no 1 posma. :?:

neatradu par trasi, tikai asfaltas vai grants arī būs ?

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25.07.2013. 20:55 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Rolands wrote:
borrows wrote:
Tomēr ! Steidzīgi jalasa kopā Manta !
http://www.333.lv/aktuali/333-Vasaras-Kauss-2013


iz nolikuma:
:?: 1.3. Sacensības sastāv no 1 posma. :?:

neatradu par trasi, tikai asfaltas vai grants arī būs ?


Ja interesējies, tad laikam beidzot piedalīsies ? Kāda problēma uzzvanīt un apjautāties ? Ja būs interese no dalībnieku puses, tad būs vēl posmi.
Godīgi sakot, saču nolikums ir visai pavirši uzrakstīts - tam piekrītu :?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25.07.2013. 21:03 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
tā interese nav tik nopietna lai traucētu orgus ar telefonzvaniem.

tuvākajā laikā jau tāpat nekur nebrauks, kur nu vēl asfalts ar kuru es joprojām nedraudzējos :evil: .

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29.07.2013. 23:26 

Joined: 24.05.2006. 21:49
Posts: 704
info par to vai būs asfalts only būs ned beigās.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 11:31 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Pabijām 11.08.13. 333 sačos. Bija labi, laika apstakļi arī ok. Pārsteidzoši daudz bija no opel-blitz, ņemot vēra cik švaki parasti iet ar savākšanos. Kopā, ja nekļūdos, saskaitīju kādus 7 foruma lietotājus :roll: Domāju, ka autoforumam tas arī patiesība ir labākais kopā sanākšanas veids, nevis kāršu spēles vai boulings :roll: Vēl foršāk bija fakts, ka foruma lietotāji arī piedalījās 1 FWD klasē un 4 RWD ieskaitēs :super: Īpaši jāatzīme Thirteen uzņēmību piedalīties sacensībās ar savu ikdienas Omegu universāli, malacis :super: Galvenais tā turpināt ! Laikam bija vienīgais tīrs ielas autiņs, pārējie jau , kurš vairāk, kurš mazāk, pārbūvēti. Liels paldies lietotājam Danila par palīdzīgu roku ņemoties ar Mantas tehniskām problēmām :wink: Pārējie gan jau paši pastāstīs plašāk kā gāja , kas patika un kas ne.
Man personīgi viss patika, atskaitot varbūt to, ka tomēr grants gabalu uztaisīja nevis kā bija solīts, tikai džokera apļa ietvaros, bet gan kā pastāvīgu katra riņķa sastavdaļu. Nekas nav pret ar ielas slikiem mazliet izgāzt pa dubļiem ( rīta pusē kamēr vēl nebija pilnībā nožuvis pēc lietusgāzēm naktī ), pakaļa slīd kā pa ledu vai smiltīm ( tuvāk pēcpusdienai, kad nožuva ), bet baigi nepatīk ar zemprofila riepām un neilona sailentblokiem bliezt pa akmeņiem un hren viņu sazin vēl ko tur - kas parādijās pēc pirmā iebrauciena, kad pāri pārgāja visas dalībnieku mašīnas un smiltis tika aizslaicītas un pacēla augšā cieto grants sastāvu :cry: Tas bija sāpīgi :cry: Nebija nekāda kaifa, nācās sabremzēties pirms šī gabala un censties pēc iespējas mazāk sasist diskus :oops: Domāju, daudziem diski tika pabojāti, kā arī piekare kā minimums izsista no regulējumiem ja ne kas nopietnāks. Tā vismaz dzirdēju tautu sūkstoties. Tas tomēr nav rallijsprints un šādam segumam nevajadzētu būt, vajadzēja greiderēt pēc katras kārtas iebrauciena ( t.i. - 2 reizes), tad būtu kaifīgi. Daudz laika tas neprasītu - posms īss un traktors arī turpat stāvēja :roll: Savādāk viss gāja ļoti raiti, rezultāti operatīvi uz tablo, viss ar elektroniskajiem devējiem, nekāda arhaisma ar hronometrim utt. Tas man pie Šlēgelmilha patīk :super: Tik daudz par kopējo saču norisi. Oficiālo rezultātu internetā vēl nav, nav arī vēl bilžu, bet gan jau. Pagaidām ir dažas bildes tikai no riteņu montēšanas procesa.

Image
Image
Image

Mums paši sači bija diezgan dramatiski tehniskajā ziņā :| Pozitīvais bija tas, ka beidzot uzlikām pilnīgi jaunas riepas Kumho KU-15, nevis 10 gadus vecas/cietas kā parastri. Starpība ir jūtama, par to runas nav. Uzreiz arī skaidrāk izjutās joprojam esošās piekares nepilnības, jo ar labām riepām tikai izslēgts vismaz vēlviens nezinamais - respektīvi, riepas vairs nevarēja vainot. Tātad, priekšējam tiltam noteikti Camber būs jataisa uz kādiem -3 grādiem jo riktīgi stum priekšu āra. Šobrīd ir standarta setingos - pa nullēm. Pa kreisi un pa labi griežas dažādi, pieņemu, tur ietekme ir nepareizi/nesimetriski novietotam aizmgugurējam tiltam. Tā kā arī piekares jomā ir vēl pie kā strādāt. Diemžēl, ar Lesi visus 3 braucienu pat neizbraucām :cry: Lesim jau otrā iebrauciena pirmajā pusē gaitā atteica dzinējs - vienkārši nomira :shock: Nebija laika iedziļināties, pa ātro tika pāriets pāri banālākajā lietām un es paspēju uz savu startu otrajā iebraucienā, bet arī līdz beigām nenobraucu, jo drausmīgi sāka klabēt aizmugurējais difers :oops: Sajūta bija tāda, ka kāds zvetē pa auto aizmuguri no apkšas ar kuvaldu, sūri. Skaņa stipri progresēja ar katru riņkī un palika žel auto - braucu malā :cry: Piedevām, doma, ka kuru katru mirkli auto var noslapt, arī neradīja to jaukāko komforta izjūtu lai varētu ļauties un izbaudīt gāšanu 8) Par mūsu nejaudu - 100 zs pat nepieminēšu, noteikti bijām, kā parasati, ar pašu mazjaudīgāko un vecāko auto - toties smukāko :lol: Piedevām - vecā problēma, braucām tikai ar 3. ātrumu, ka sākuma ieliek, tā līdz beigām. Lieki piebilst cik tika zaudēts pēc katra asa pagriezina, kad vajadzētu pārslēgties zemāk un uzraut :? Neskatoties uz visu to, ka pat nebraucam 3. iebraucienu un reāli pat 2. līdz beigām neizbraucām - neesam pēdejie un tas ir neliels gandarījums, ka reāli - ar pilnīgi nekonkurētspējīgu auto varam arī kautko nobraukt. Uz mājām Lesis aizvilka mani šņorē, jo auto bija nolēmis , lai pilnībā mūs nepieviltu, izturēt ar grūtībām tikai pirmos 2 iebraucienus un pilnībā izbeidzās - gaitā atkal noslāpa un vairāk pielēkt atteicās :( Biju izbrīnīts, kad uzzināju, ka braucot ar visām pieminētajām likstām, otrajā iebraucienā uzlaboju savu laiku :shock: Teorētiski, 3. vajadzētu būt vēl labāk - bet nu tas tikai minējums 8) Pēdejie neesam, tas jau labi. Tagad mums neliels pārdomu brīdis ko darīt tālāk :roll: Dzinējs neiet - pieņemu elektrības vai degvielas padeves problēmas, tas tā, tikai minējums jo uz auto vairāk nevarēju vakar paskatīties :evil: Aizmugurējais tilts jāņem nost un jāskatās cik slikti tur viss ir :roll: Varbūt, ka arī kautkas ar pašu kardāna galu, tad jau redzēs 8) Tā "vienātruma" kārba arī ir nenopietni, kautkādus rezultatus tā nekad nepanākt :roll: Tuvākie sači Jelgavā mums iet secēm, tas pilnīgi noteikti. Kad būsim atpakaļ uz riteņiem - neņemos prognozēt :roll: Diezgal liels darba apjoms būs japaveic lai auto atgrieztu kā minimums braucamā stāvoklī par kautkādiem uzlabojumime nerunājot vispār :|


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 13:15 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
U wrote:
lesis (ja pareizi saziimeeju) - plauktus puleeja?! :lol:

par kamberu - miikstaaku stabilizatoru priekshaa neapskati? tikai speele ar graadiem?

par paarejo - b@#$%!


Sāksim ar kamberu un tad jau skatīsies tālāk :roll:
Liels mīnuss mīkstam stabilizātoram, ka atkal sāks gāzelēties - ļoti negribētos :roll:
Mīkstāki stabilizātori parasti piemērotāki nelīdzenam segumam ( rallijs utt.), mēs tomēr orientējamies uz asfaltu pamatā.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 13:42 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
U wrote:
ja var ticeet "viena tante internetaa teica", tad e36 (2.5+) bija, no rupnicas, paresns stabilizators - kaa rezultaataa bija understeers.
taaka - tunings pa leeto: njeema no 1.6utml kruumu briinumiem tievaaku stabilizatoru un lika virsuu.
e36 nav gluzhi gruntenes auto... mana pieckapeika ;)


Tādos lielumos, kā "paresns" vai "tievs" - neiet krastā, tas pirmkārt. Stabilizātoram varbūt priekšnospriegojums un atšķirīga pretestība vērpei, neatkarīgi no resnuma/tievumu, bet gan izliekuma formas , utt. Otrkārt, viens pats stabilizātors pats par sevi neko vēl neizsaka - piekarē strādā kopā visi elementi, ieskaitot smaguma centra novietojumu ( un visu pērējo piekares/vadāmības teorijas gudrību) ieskaitot to, ka priekšējās piekares uzvedību ļoti ietekmē arī aizmugurējās piekares uzbūve/parametri ! Tāpēc teikt, tam tur auto kautkas kautkur ir "paresns" un uzliekot kautko kautkur "patievu" viss paliek brīnišķīgi un tieši tāpat jabūt visiem 4 ratu aparātiem, ieskaitot lunohodu un ratus, būs, maigi sakot - ļoti vispārināti :roll: Domāju, ne velti Risse Motorsport piedāvā Mantai vēl resnāku par standartā esošo stabilizātoru un tauta ārzemēs liek Mantai priekšā pat dubultus standarta amortizātorus - nez vai tas tiek darīts lai pasliktinātu vadāmību un sarežģītu dzīvi :roll:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 19:31 
Opel Omega
User avatar

Joined: 11.01.2010. 00:23
Posts: 1754
Location: Jelgava
Braucu ar: Opel Omega Y22XE
Neprotu es tik skaistas atskaites rakstīt kā Borrows, bet uzrakstīšu arī viedokli no savas puses.
Vispār līdz šim nebiju bijis 333 kompleksā kā arī piedalījies tāda veida sacensībās. Biju domājis ka viss trases posms būs tikai asfalts. Tāpēc biju nolēmis labāk braukt ar saviem R18, jo uz R15 man tāpat nekā labāka par 5 gadu vecām M+S riepām nebija. Pirms pašām sacensībām uzzināju ka būs arī grants seguma posmiņš, bet biju cerējis ka būs +- izbraucams bez lielām bedrēm. Pienāca pirmais brauciens kur es mazliet mierīgi varēju arī grants seguma daļu izbraukt pilnā klapē ko ļāva auto un manas prasmes. Pirmajā braucienā pēc laikiem nebiju pats pēdējāis, kas mani priecēja. Pienāca otrais brauciens kur es jau sāku mazliet uztraukties gan par tehniku gan par lietajiem. Jo dažiem jau sāka plīst tehnika otrajā braucienā un visu laiku domāju ka tikai man tehnika iztur. Braucot otro braucienu jau biju pieradis pie asfalta līkumiem un jutu ka tos izbraucu ātrāk, bet visu pazaudēju grants segumā kur metu gandrīz pa mēmajiem lai izvairītos no kaut kādiem asiem betona galiem kas rēgojās izdauzītajās bedrēs. bet galu galā otrais brauciens pēc laika nebija katastrofāli sliktāks par pirmo. Vēlāk jau pienāca trešais brauciens kuru es jau vairāk vai mazāk braucu vienkārši prieka pēc, jo grants segums man bija praktiski neizbraucams. Braucot grants segumu es meklēju vietas kur nav asās bedres un to braucu gandrīz tukšgaitā otrajā parnesumā. Galu galā par pasākumu esmu pamierināts, jo tomēr man tas autiņš ir ikdienas un es tā nevarēju dod mizā un raut bamperus kā to darīja Emis savam jauniegūtajam autiņam. Sapratu vismaz ka mana tehnika tur arī tādas slodzes un bez otra disku komplekta ar labām riepām tur darīt nav ko. Protams lai būtu rezultāti ar tik smagu auto tādās sacensībās darīt nav ko. Kā arī ir saprasts kādi uzlabojumi ir vajadzīgi šim autiņam lai kādreiz var arī ar viņu pagāzt pa trasi mazliet ātrāk. Vēlreiz pateikšos par labo kompāniju kas bija savākusies no opelistiem :clap: :super:

_________________
Omega caravan Y22XE 2000


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 20:14 
User avatar

Joined: 01.10.2011. 01:29
Posts: 67
Arī sanāca pabojāt riteņu ģeometriju pa tām vagām. Šodien jau uz stenda abiem priekšējiem riteņiem savirze noregulēta - ap 1mm uz iekšu, sagāzums bija normas robežās (ap -0.5°). Nezinu vai trasē palīdzēs, bet pa šoseju stabilāk, ka priekšējiem savirze ir nedaudz uz iekšu RWD autiņiem.

+
visiem 4 diskiem var dzirdēt, ka pa iekšu kratās mazi metāla gabaliņi, kad noskrūvē un paripina :shock: Rīt jāskatās, kas tur iekšā notiek.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 21:33 
Opel Manta
User avatar

Joined: 15.01.2008. 22:13
Posts: 2282
Location: Rīga,Latvija
Image
Image
Dažas bildes.Mantas,Poršes nav :|
http://www.go4speed.lv/lv/photo/autosprints/637-bta-vasaras-kauss-333-trase/

Eh,tehnika ir tehnika.Citādi-pēc kāda pārtraukuma bija pamatīgs kaifs izgāzt.Izrādās,kaut kā pārdabiski abi ar Borrows uzlabojām labāko apli.Nobraucot tik trīs pilnus apļus otrajā iebraucienā-tīri veiksmīgi.

Otrajā iebraucienā grants līkums bija smagnēji padangāts.Pirmajā iebraucienā vēl bija kaifs tur šķērēt,laikam jāsaka,ka tieši tas man viss vairāk simpatizēja.Biju pārsteigts,ka pirmā iebrauciena laikā Emja Compacts nespēja aizbēgt no manis ar savu 328.Nezinu gan,kas pie stūres,pārinieks vai Emis tajā braucienā.

Ļoti simpatizēja 924 Porše ar Audi2.3 20V swapu,čaļi pa nopietno būvē,mehāniķis ar bija uz vietas,kas metinājis kronšteinus,kolektoru.Tagad šie ies oficiālu pārbūvi,lai skate logā arī būtu.Perfekti,kā reiz,ko kursa biedrs taisījās darīt,noderēs info no šiem čaļiem.Rezultāti nav spīdoši,bet īpašnieks nebrauca,jo sagrieza roku,čomaks taupīja mašīna.Tāpēc tik 3āiebraucienā uzstādīja labāku laiku par Mantu,kad bija saradis ar tehniku un aizgāja man kopvērtējumā garām.
Atkritu par vēl vienu vietu uz leju,jo nepiedalījāmies trešajā iebraucienā,ļaujot 325ajam nopelnīt divus punktus vairāk,kas nāk no Borrows konta.Tā,ka kopā 11tais,reāli varēja cīnīties par devīto vietu.Kamēr Emis atņēma 7to vietu Borrows trešā iebrauciena laikā,lai arī labākais apļa laiks netika pārspēts.
+izbrīna,ka parasti Baltais13 treniņos mums priekšā abiem,tagad Mazdiņa bija iepakaļ.Kumho?Droši vien.
Kopsummā-ar rezultātiem ļoti apmierināts,neskatoties uz to,ka tehnika pievīla.Nu ko,vairs pirmspēdējie neesam,Borrows. :mrgreen:

_________________
Un gada balvu saņem:
"p.s. es auto forumus lietoju, nu jau, 18o gadu... ne-auto... uuuu... ap 25 :mrgreen:"


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 22:49 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Laikam Emis nav vēl apradis ar savu 2.8 RWD arklu, jo pietiktu man nobraukt 3. braucienu ar pusmirušo Mantu, pat neuzlabojot savu laiku, lai būtu vietu augstāk :roll: Kādas bija riepas virsū BMW, varbūt pašvakas? Pirmajā braucienā, kad brauca pārinieks ar to pašu BMW, tad palidoju vienkārši garām, par ko biju izbrīnīts, laikam cilvēks pirmoreiz brauca? Jebkurā gadījumā visi malači, tas tā, savstarpēja azarta uzturēšanai :wink: Žēl ka bilžu nav, laikam fotogrāfam nav izpratnes par autovērtībām ja jau jābildē vienus BMW un Subārus kuru kā mēslu pilnas ielas :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 22:49 

Joined: 24.05.2006. 21:49
Posts: 704
aprakstu iepirdu savā :

viewtopic.php?f=23&t=8762&p=149546#p149546


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12.08.2013. 22:56 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Patiesībā bilžu galerijā, vismaz pilnajā versijā , ir viena Mantas bilde ar Lesi pie stūres.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group