Pabijām 11.08.13. 333 sačos. Bija labi, laika apstakļi arī ok. Pārsteidzoši daudz bija no opel-blitz, ņemot vēra cik švaki parasti iet ar savākšanos. Kopā, ja nekļūdos, saskaitīju kādus 7 foruma lietotājus
Domāju, ka autoforumam tas arī patiesība ir labākais kopā sanākšanas veids, nevis kāršu spēles vai boulings
Vēl foršāk bija fakts, ka foruma lietotāji arī piedalījās 1 FWD klasē un 4 RWD ieskaitēs
Īpaši jāatzīme Thirteen uzņēmību piedalīties sacensībās ar savu ikdienas Omegu universāli, malacis
Galvenais tā turpināt ! Laikam bija vienīgais tīrs ielas autiņs, pārējie jau , kurš vairāk, kurš mazāk, pārbūvēti. Liels paldies lietotājam Danila par palīdzīgu roku ņemoties ar Mantas tehniskām problēmām
Pārējie gan jau paši pastāstīs plašāk kā gāja , kas patika un kas ne.
Man personīgi viss patika, atskaitot varbūt to, ka tomēr grants gabalu uztaisīja nevis kā bija solīts, tikai džokera apļa ietvaros, bet gan kā pastāvīgu katra riņķa sastavdaļu. Nekas nav pret ar ielas slikiem mazliet izgāzt pa dubļiem ( rīta pusē kamēr vēl nebija pilnībā nožuvis pēc lietusgāzēm naktī ), pakaļa slīd kā pa ledu vai smiltīm ( tuvāk pēcpusdienai, kad nožuva ), bet baigi nepatīk ar zemprofila riepām un neilona sailentblokiem bliezt pa akmeņiem un hren viņu sazin vēl ko tur - kas parādijās pēc pirmā iebrauciena, kad pāri pārgāja visas dalībnieku mašīnas un smiltis tika aizslaicītas un pacēla augšā cieto grants sastāvu
Tas bija sāpīgi
Nebija nekāda kaifa, nācās sabremzēties pirms šī gabala un censties pēc iespējas mazāk sasist diskus
Domāju, daudziem diski tika pabojāti, kā arī piekare kā minimums izsista no regulējumiem ja ne kas nopietnāks. Tā vismaz dzirdēju tautu sūkstoties. Tas tomēr nav rallijsprints un šādam segumam nevajadzētu būt, vajadzēja greiderēt pēc katras kārtas iebrauciena ( t.i. - 2 reizes), tad būtu kaifīgi. Daudz laika tas neprasītu - posms īss un traktors arī turpat stāvēja
Savādāk viss gāja ļoti raiti, rezultāti operatīvi uz tablo, viss ar elektroniskajiem devējiem, nekāda arhaisma ar hronometrim utt. Tas man pie Šlēgelmilha patīk
Tik daudz par kopējo saču norisi. Oficiālo rezultātu internetā vēl nav, nav arī vēl bilžu, bet gan jau. Pagaidām ir dažas bildes tikai no riteņu montēšanas procesa.
Mums paši sači bija diezgan dramatiski tehniskajā ziņā
Pozitīvais bija tas, ka beidzot uzlikām pilnīgi jaunas riepas Kumho KU-15, nevis 10 gadus vecas/cietas kā parastri. Starpība ir jūtama, par to runas nav. Uzreiz arī skaidrāk izjutās joprojam esošās piekares nepilnības, jo ar labām riepām tikai izslēgts vismaz vēlviens nezinamais - respektīvi, riepas vairs nevarēja vainot. Tātad, priekšējam tiltam noteikti Camber būs jataisa uz kādiem -3 grādiem jo riktīgi stum priekšu āra. Šobrīd ir standarta setingos - pa nullēm. Pa kreisi un pa labi griežas dažādi, pieņemu, tur ietekme ir nepareizi/nesimetriski novietotam aizmgugurējam tiltam. Tā kā arī piekares jomā ir vēl pie kā strādāt. Diemžēl, ar Lesi visus 3 braucienu pat neizbraucām
Lesim jau otrā iebrauciena pirmajā pusē gaitā atteica dzinējs - vienkārši nomira
Nebija laika iedziļināties, pa ātro tika pāriets pāri banālākajā lietām un es paspēju uz savu startu otrajā iebraucienā, bet arī līdz beigām nenobraucu, jo drausmīgi sāka klabēt aizmugurējais difers
Sajūta bija tāda, ka kāds zvetē pa auto aizmuguri no apkšas ar kuvaldu, sūri. Skaņa stipri progresēja ar katru riņkī un palika žel auto - braucu malā
Piedevām, doma, ka kuru katru mirkli auto var noslapt, arī neradīja to jaukāko komforta izjūtu lai varētu ļauties un izbaudīt gāšanu
Par mūsu nejaudu - 100 zs pat nepieminēšu, noteikti bijām, kā parasati, ar pašu mazjaudīgāko un vecāko auto - toties smukāko
Piedevām - vecā problēma, braucām tikai ar 3. ātrumu, ka sākuma ieliek, tā līdz beigām. Lieki piebilst cik tika zaudēts pēc katra asa pagriezina, kad vajadzētu pārslēgties zemāk un uzraut
Neskatoties uz visu to, ka pat nebraucam 3. iebraucienu un reāli pat 2. līdz beigām neizbraucām - neesam pēdejie un tas ir neliels gandarījums, ka reāli - ar pilnīgi nekonkurētspējīgu auto varam arī kautko nobraukt. Uz mājām Lesis aizvilka mani šņorē, jo auto bija nolēmis , lai pilnībā mūs nepieviltu, izturēt ar grūtībām tikai pirmos 2 iebraucienus un pilnībā izbeidzās - gaitā atkal noslāpa un vairāk pielēkt atteicās
Biju izbrīnīts, kad uzzināju, ka braucot ar visām pieminētajām likstām, otrajā iebraucienā uzlaboju savu laiku
Teorētiski, 3. vajadzētu būt vēl labāk - bet nu tas tikai minējums
Pēdejie neesam, tas jau labi. Tagad mums neliels pārdomu brīdis ko darīt tālāk
Dzinējs neiet - pieņemu elektrības vai degvielas padeves problēmas, tas tā, tikai minējums jo uz auto vairāk nevarēju vakar paskatīties
Aizmugurējais tilts jāņem nost un jāskatās cik slikti tur viss ir
Varbūt, ka arī kautkas ar pašu kardāna galu, tad jau redzēs
Tā "vienātruma" kārba arī ir nenopietni, kautkādus rezultatus tā nekad nepanākt
Tuvākie sači Jelgavā mums iet secēm, tas pilnīgi noteikti. Kad būsim atpakaļ uz riteņiem - neņemos prognozēt
Diezgal liels darba apjoms būs japaveic lai auto atgrieztu kā minimums braucamā stāvoklī par kautkādiem uzlabojumime nerunājot vispār