Grupu dalījums man jā, īsti nav skaidrs, bet mani tas tāpat neskar, gadžetu jautājumu nemāku komentēt, tas man viss vēl jauns. Nav ne jausmas, kā nobrauksim, bet jāmēģina. Es gan te vairāk par to "pirksti gaisā" uz VS…
Šeit uzreiz pirmais jautājums - termins "VS auto” nozīmē šeit ko?
Ok, protams, VS ir kruti, jo tas parāda, ka esi entuziasts un spēj savu auto saglabāt pietiekami autentisku un labā stāvoklī, tas viss ir kuul, bet man radās jautājums, vai visi auto ar VS ir atbilstoši (šeit prasās definīcija, kā atšķirt atbilstošu no neatbilstoša) youngtimeru pasākumiem. Ņemsim par piemēru melnu Kadett D. Auto, kuram nav VS, kuram viņu nafig nevajag (37eur nodoklis, jou) un kurš nemaz viņu nevar iegūt. Tad sanāk, ka stock kadetts, zelta krāsā ar 13N motoru, 4 ātrumu kārbu un galertu visos piekares stūros ir atbilstošāks (skat. iepriekš) YTR pasākumiem nekā tagad? Es uzskatu, ka nē, jo pārbūvēt morāli un fiziski novecojušus auto mezglus nav nekas krimināli sodāms, vismaz pagaidām. Trases dienu 3niekos ar 1.3 motoru noteikti nebūtu nobraucis tik labi, savukārt auto autentiskums ir priekšnosacījums VSam, ja nemaldos. Galu galā, YTR pasākumi ir youngtaimeru rallijs, nevis VS auto rallijs (ticu, ka ir visas iespējas tādu uzrīkot, ja ir tāda vēlme
), un youngtaimeriem pieder arī ne-VS auto. Ja es kaut ko esmu ne tā sapratis, par to, kur tavuprāt ir problēma ar ne-VSiem, protams var viedoklis mainīties, bet tā vispār vnk interesanti, ar ko tieši VS > neVS (neskaitot respekta punktus rajonā). Tas tā, gribējās paspamot, pirms aizmiegu ar telefonu rokās.
P.S. kopprojekta Manta jau nav vienīgais youngtaimeris, ar ko var piedalīties šādos pasākumos…